هتل سیتی استار (city star hotel )




















هتل سیتی استار (city star hotel )

تور دبی - تور سافاری یا تور صحرا(safari tour)

تور دبی - تور سافاری یا تور صحرا(safari tour)

تورصحرا (Safari) يکی از معروفترين تورهای دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان می باشد. مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رايج ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محوره به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد.میتوانید اسکی روی شنها را نیز تجربه کنید .شتر سواری کنید و موتور سواری بر روی شن های کویر را با هیجانی فوق العاده تجربه کنید. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است.صرف شام و نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و رقص عربی در زير آسمان زيبا کوير و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های اين قسمت می باشد. اين تور در حدود ساعت 10 شب با برگشتن به شهر به پایان میرسد و برای شما فراموش نشدنی ترین خاطره ها را در پی خواهد داشت.


city center

مرکز خرید دبی





تایلند

جزیره پوکت

پوکت به سبب زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت جهانی دارد. بیش از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی قرار دارند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این کل به نظر می رسد . پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست . در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار دارد که دسترسی به آن را ممکن ساخته است.
بهترین سواحل جزیره پوکت در کنار غربی آن قرار دارند و پاتونگ و کارون تز جمله معروف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند.ساحل پاتونگ بسیاروسیع و طولانی است و اغلب مراکز خرید پوکت در آنجا قرار دارند. پوکت که دارای 30 درصد جمعیت مسلمان است ،در سالهای اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است.
مکانهای دیدنی پوکت
فانتاسی شو

فانتاسی شو پوکت که برگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند است ، با استفاده از فناوری های پیشرفته ،سنت های این کشور را زنده می کند. در این محل بازی، خرید، رستوران و سرگرمی های بسیاری برای همه اعضای خانواده وجود دارد.
جزیره پی پی
این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تالند است. سراسر جزیره پی پی صخره های آهکی، ساحل شنی و غارهای پنهان قرار دارند و از پوکت روزانه برای آن قایق می روند. پی پی که در 48کیلومتری پوکت واقع شده، در کل شش جزیره را شامل می شود .
فیل سواری
علاقه مندان به فیل سواری ، در جزیره پوکت نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند.این سواری یکی ار پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود ،از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.
قایق سواری در تنداب
قایق سواری در تنداب از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که در پوکت وجود دارد. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری 4 کیلو متری رااز میان جنگل طی می کنند ، یکی از پر ماجراترین ساعت ها راسپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از ژوئن تا نوامبر است.

چیانگ مای
چیانگ مای که در 700 کیلومتری شمال بانکوک واقع شده است ،دومین شهر بزرگ تایلند است.گرمای کم و خنک بودن آن نسبت به پایتخت و نیز جاذبه های بسیار متنوع و خاص این منطقه، شهر چیانگ مای را که به نام رز شمال معروف است به صورت مرکزی ایده آل برای گردش تبدیل نموده است. جدا از این، خود شهر نیز به تنهایی مقصدی ارزشمند جهت مسافرت است.معروفترین این شهر به خاطر تاریخ ،فرهنگ و معابد باستانی آن است که دارد ، نظیز معبد نفیس و با صفای وات دوی سوئیپ که در تپه ای مجاورشان قرار گرفته و دارای مناظر با شکوه و چشم انداز وسیع می باشد.احاطه شدن چیانگ مای بوسیله کوهستان های مشتق شده از پاییین ترین دامنه های هیمالیا،نه تنها مناظر بدیعی را ایجاد نموده است بلکه میزبان بیش از 20طایفه نیز می باشد که در نواحی کوهستانی زندگی می کنند . این طوایف اکثرا از نژاد تبتی ، برمه ای و چینی هستند، اما همچنان نوع گویش و پوشش بومی خود را حفظ کرده اند.
فیلها را هنوز در جنگلهای ساج اطراف چیانگ مای بکار میگیرد و صنایع دستی متنوع و کلبه های روستایی آن نظرها را جلب می کنند . صنایع آن، از نقره تا ابریشم بافی و از منبت کاری تا سفالگری ،سوغاتی هستند که هنگام خرید ،اوقاتی خوشایند را برای شما فراهم می کنند.
سامویی
این جزیره یکی از زیباترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیر با سواحل شنی سفید و آبهای درخشان خلیج تایلند است. سامویی، جدیدترینجزیره ایی است که مقصد گردشگران تایلند سده و علاوه بر آن در جهان نیز به استراحتگاهی آرام و زیبا شناخته شده است.
سامویی، سومین جزیره بزرگ تایلند با مساحت 228 کیلومترمربع است و حدود 50هزار نفر جمعیت دارد. این جزیره در سال های اخیر با صنعت گردشگری بسیار رونق گرفته و وجود فرودگاهی بین المللی ،دسترسی به آن را میسر ساخته است . سامویی در 685 کیلومتری بانکوک و در سواحل شرقی تایلند قرار دارد و مدت پروتز از بانکوک به مقصد سامویی 70دقیقه است.
تام کامل این جزیره کوسامویی است که کو در زبان تایلندی به معنای جزیره است و نام ساموی نیز از واژه ای چینی به معنای بهشت امن گرفته شده است.
جاذبه های جزیره سامویی
مجسمه بودا بزرگ

این مجسمه بزرگ بودا در جزیره سامویی واقع شده است و یکی از زیباترین جاذبه های این جزیره بکر بشمار می آید.
صخره های پدر بزرگ و مادر بزرگ
یکی از مکان های دیدنی و جالب جزیره سامویی ،صخره های پدر بزرگ و مادر بزرگ هستند.

تور دبي

تور دبي






تور مسكو

تور مسكو




تور آنتليا

تور آنتاليا



تور مالزي

تور مالزي


تور مالزي

تور مالزي



بلیط رفت و برگشت با پرواز قطری - بلیط داخلی رفت و برگشت –اقامت در هتل های 4ستاره لوکس با صبحانه



تور نوروزی جزیره بالی

تور جزیره بالی، 2شب بانکوک، 5شب بالی، با پرواز ایران ایر، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، یک روز گشت در بالی



تورهای داخلی نوروز 88

تور های ایرانگردی و تورهاي داخلي : تور كیش - تور مشهد - تور قشم - تور شيراز - تور اصفهان - تور كاشان - تور ابیانه - تور اهواز و شوش - تور اردبیل و تور سرعین - تور رشت - تور ماسوله - تور آستارا - تور تبریز - تور شیراز - تور بندرعباس - تور چابهار - تورهاي شمال : تور رامسر - تور نمك آبرود - تور چالوس - تور دماوند

تورهای نوروزی اروپایی


تورهای نوروزی اروپایی شامل : تورانگلیس ( لندن - آكسفورد - استراتفورد) - تورفرانسه (پاریس-نیس-موناكو) - توریونان (آتن) - توراتریش (وین) - توراسكاتلند (ادینبورگ-گلاسكو)- توراسپانیا (مادرید-جزایر قناری)- تورمجارستان (بوداپست-دریاچه بالاتون)- توربلژیك (بروكسل)- تورپرتغال (لیسبون)- تورایتالیا (رم-فلورانس-ونیز) - تورآلمان (فرانكفورت) -تور انگلستان





تور نوروزی تایلند

تور نوروزی تایلند

تور نوروزی تایلند : تور4 شب بانکوک و 3 شب پاتایا با پرواز ماهان، تور نوروزی 88، تور نوروزی تایلند، بانکوک








اجرای تورهای مخصوص ثبت نام آزمون IELTS نحوه ثبت نام آزمون IELTS


ثبت نام IELTS


یکی از فعالیت های مهم شرکت ما برگزاری تور های مخصوص ثبت نام آزمون Ielts است. در این دپارتمان بخش های مختلفی هر کدام نوعی خاص از عملیات را بعهده دارند كه شامل ثبت نام آزمون و برگزاری تور مخصوص شركت در آزمون ميباشد .
اين شركت جهت رفاه شما پکیج ثبت نام آزمون IELTS در امارات ( دبی )، ترکیه (استانبول)، آذربایجان (باكو) و ارمنستان (ايروان) را به دو صورت زیر ارائه مینماید :
ثبت نام آزمون IELTS
این گزینه شامل ثبت نام متقاضی در آزمون IELTS و ارسال کارنامه وی به آدرس درخواستی از طریق DHL میباشد.
برگزاری تور آزمون IELTS در کشور امارات (دبی)، ترکیه (استانبول)، آذربایجان (باکو)، ارمنستان (ایروان).
این پکیج شامل ثبت نام آزمون IELTS در کشورمورد نظر، رزرو بلیط و اخذ ویزا ، اقامت در هتل به همراه صبحانه و ترانسفر رایگان به هتل ، فرودگاه و مرکز آزمون IELTS و راهنمای فارسی زبان حتی در مرکز آزمون میباشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
کپی یاسپورت متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار
1 قطعه عکس رنگی 6x4
فرم تکمیل شده ثبت نام که با مراجعه به ما آن را در اختیار شما میگذاریم.
با ما
تماس بگیرید تا همکاران متخصص ما در زمینه IELTS مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند.

شماره تماس 22275000