تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

شروع پروازها ازچهارشنبه 5 تیرماه
هرهفته6 شب و 7 روز کامل با پرواز ایرباس ترک PEGASUS
رفت : 04:10 برگشت: 22:50
قیمت اطفال زیر 2 سال 49.000 تومان می باشد.
خدمات:بلیط رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی6 و شب و 7 روز اقامت درهتل و باخدمات( ALL ,UALL) و یک گشت نیم روز شهری با ناهار + راهنمای فارسی زبان + بیمه مسافرتیکلیه قیمتها به هزار تومان می باشد.
کوش آداسی:

در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین قرار داشته و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این شهرستان که از شمال باسلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ، افس ، مریم آنا ، میلت ، دیدیم ، پاموک کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد . بندر کوش آداسی بعلت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس ، برای گردشگرانی که به ترکیه مسافرت می کنند در واقع درب دوم مهم دریایی به شمار می رود .

بنادر قایق های تفریحی و ناوها :
در کوش آداسی 2 اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت 650 قایق وجود دارد. در بندر کوش آداسی در هر فصل کشتی ها پهلو گیری میکنند. از بندر کوش آداسی در ماههای بهار و تابستان ( از اوایل آوریل الی 20 اکتبر ) سفرهای منظم قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموسSamos برگزار میشود . این سفرها در ماههای زمستان بصورت چارتر انجام می گیرد . در بندر در هر ساعت از روز تورهای تفریحی با قایق های مسافربری انجام می گیرد . قایق های تفریحی نیز که تورهای آبی برگزار میکنند در بندر مستقر می باشند.

پلاژها :

پلاژهای موجود در کوش آداسی عبارتند از :
پلاژدریای خانمها ، پلاژ گوورچین آداسی ، پلاژ ییلانچی بورنو ، پلاژ یاوان سو ، پلاژ کوشتور ، پلاژ کارا اوا ، پلاژ گوزل چاملی ، پلاژ سوگی . پلاژ کالاماکی . آب های گرم آب گرم یاوان سو ( چیبان ) ، آب گرم ونوس ، آب گرم گوزل چاملی ، آبهای گرم مهم کوش آداسی میباشد.

اماکن دیدنی :
منطقه مقدس واقع در روستای گوزل چاملی که در دامنه تپه دیلک در محدوده شمال شرقی پارک ملی قرار دارد به قرون 9-8 پیش از میلاد تعلق داشته و بعنوان محل کنفرانس های کنفدراسیون Panionion که مرکز سیاسی و علمی ionia بوده مورد استفاده قرار می گیرد.